SPECS: openoffice.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 7 Mar 2003, 12:28:03 CET

On Friday 07 of March 2003 09:31, Rafał Cygnarowski wrote:
> przeciez sie buduje :)
>
> Mariusz pytanko:
> jak z tym popier* interfacem w koncu jest: czy zeby miec PL GUI to
> trzeba zrobic osobna instalacje?

Nie. Jeśli przegrepujesz pliki openoffica to zobaczysz tam normalnie polskie
tłumaczenie. Problem tylko w tym, że zmienianie tego języka jest spieprzone i
do tej pory nie wiem dlaczego (wygląda na to, że w innych distro działa, a
żadnych patchy to modyfikujących nie znalazłem). I niestety nie zapowiada się
na to, żebym się dowiedział :(