Kernel (akurat 2.4.x) i rootfs przez NFS ...

Pią, 7 Mar 2003, 14:07:11 CET

On Thu, 6 Mar 2003, Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> Dnia Thu, 6 Mar 2003 11:00:18 +0100 (CET)
> Radoslaw Kojdecki <radek w media-com.com.pl> naszkrobał:

> Ja jestem za - ułatwiło by to wprowadzenie LTSP z naszym dystrybucyjnym
> jajem :)

Jeżlei już coś w tej materii należy jeszcze zrobić to tylko przystosowanie
geninitrd do tego żeby generował co tzreba w przypadku root fs via NFS.
Po takiej pzreróbce dorobienie żeby działało to takze via inne sieciowe
systemy plikowe bedzie formalnością.