cvs - psuje

Pią, 7 Mar 2003, 14:49:28 CET

On Thu, 6 Mar 2003 undefine w aramin.one.pl wrote:

> popsuli :>
> [undefine w ep09 rpm]$ cvs get PLD-doc >/dev/null
> cvs server: Updating PLD-doc
> cvs server: Updating PLD-doc/Archiwum
> cvs server: Updating PLD-doc/CVS-resources
> cvs server: Updating PLD-doc/CVS-resources/anoncvs
> cvs server: Updating PLD-doc/Listserver-resources
> cvs server: Updating PLD-doc/NET4
> cvs server: Updating PLD-doc/NET4/rozne_materialy
> cvs server: Updating PLD-doc/NET4/rozne_materialy/example
> cvs server: Updating PLD-doc/NET4/rozne_materialy/listy
> Terminated with fatal signal 11
> [undefine w ep09 rpm]$

> [...]

Nie jest to kwestia klienta tylko serwera.
Robiołem pzred chwilą próby i na razie nei udało mi się namierzyć pliku
którego dotknięcie po stronie serwera powodowałoby pad z sig 11.
W razie czego zapraszam do prób zdiagnozowanai błędu (zasoby cvs są
dosepne via rsync i mozan sobuie wkopiować powyzsze do włąsnego cvs
serwera żeby to próbować diagnozować).
Porównałem zasoby ze stawrego repo i nie wyglada żeby była to wina jakiś
pzrekłamań wtrakcie kopiowania do nowego repo czyli byk krwi z samym
cvs-nserver (w binarce /usr/bin/cvs).