XFree86-OpenGL-core

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 7 Mar 2003, 16:15:51 CET

On Fri, Mar 07, 2003 at 04:07:30PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Oczywiście. Ale... do contrib.
>
> Na irc-u rozmawiałem z Marcinem w sprawie zrobienia dodatkowego katalogu w
> updates, czyli contrib (pisałem o tym już kiedyś). Tam by trafiały rzeczy,
> które można wrzucić do Ra, jeżeli są takie możliwości, czyli: X-y, nowa
> gadzina, etc... general pozostałoby wtedy na update tylko i wyłącznie
> błędów, które zostaną zauważone, ale nie security (przykład: w Ra gcvs nie
> chodzi wogóle, poprawione w cvs - BTW, jest w general?).

A jak z branchami, jeśli do poszczególnych ra/updates/* mają trafić
różne wersje?

RA-branch (najstarsza wersja dla Ra - security lub general)
RA-general-branch
RA-contrib-branch
?

Chociaż jeśli miałyby się ukazywać kolejne Ra 1.x, to może lepiej:
RA-1_0-branch (najstarsza wersja - security lub general)
RA-general-branch (jeśli w general coś jest starsze niż w contrib)
RA-branch (najnowsza wersja dla Ra)

Ale i tak się robi zamieszanie.