cvs i pseudo wrzucanie zrodel

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Pią, 7 Mar 2003, 16:52:27 CET

On 07 Mar 2003 16:33:31 +0100
Witek Kręcicki <adasi w grubno.da.ru> wrote:

> CVS'u chyba tak latwo oszukac sie nie da, prosciej dac w builderze -ns0
> albo nawet -ns
> WK

Tylko mi nie chodzi o bulder tylko zgodnosc repo z CVS. md5 sie zgadza a
mimo tego cvs ciagnie dalej sobie ten pliczek (np qt kilkanascie mega)

Pozatym cvs jest strasznie wolne mimo ze da sie parametr -z. Na jakiej
podstawie cvs stwierdza ze plik z SOURCES musi dociagnac mimo ze istnieje
taka sama wersja lokalnie ??

--
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler