upsmon.spec i postaci.spec na ftp! ;)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 7 Mar 2003, 17:13:58 CET

Dnia Friday 07 of March 2003 15:22, Tomasz Kłoczko napisał:

> Jeszcze raz powtórzę, że /home/services jest na katalogi domowe
> uzytkowników jakei sa przypisane do poszczególnych usług o ile takowy
> użytkownik wskazane zeby miał shella.
> Użytkownik http nie podlega pod to wiec zasoby z /home tegoż prędzej
> czy później powinny w całosć zniknąć.

[jack w pldmachine jack]$ grep http /etc/passwd
http:x:51:51:HTTP User:/home/httpd:/bin/false

A co to? ;)

> Zauważ, że to ejst aplikacja. Włąsnei dlatego katalog nazywa się nie
> /usr/lib/httpd/cgi tylko ogólniej /usr/lib/httpd/apps. Z tego punktu
> widzenai nei ma znaczenai czy to jest CGI w perlu, ELF czy skrypty w
> PHP czy nawet jakiś pcod.

Dżizas. A co z:

[jack w pldmachine jack]$ rpm -ql apache|grep '/home/httpd/'|wc -l
    491
[jack w pldmachine jack]$ rpm -qf /home/httpd/cgi-bin/printenv
apache-1.3.27-3

> Tu znowu powinno być to zmapowane na jakis katalog w /var/lib/httpd/

Dżizas, to /var/lib/httpd i /usr/lib/http ma być dla apache'a? Dla mnie to
totalny kosmos i gdybym na to poszedł, to za przeproszeniem, totalny
rozpiździej w aplikacjach by zaistniał, ponieważ część jest /home/httpd/,
część byłaby to co proponujesz, /home/services już przemilczę...
Trzymałbym się tego, że *apache jest w /home/httpd/ i tam wszystko co
obsługuje wrzucać*. Ewentualnie /home/services dla nest/ac. Przynajmniej
tak jest teraz w cvs. Czy się mylę? Pomijam mailgrapha.
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/