SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Piotr Szymański djurban w averne.net
Pią, 7 Mar 2003, 20:11:30 CET

Witold Filipczyk (Tuesday 04 of March 2003 23:25)
> Nie używam openmotif i nie będę go robił.
> Jak tak Ci na nim zależy, to go zrób.
> Czy jakiś program korzystający z openmotif nie działa?
> Cofnij się do poprzednich wersji speca zanim wycięty został prefix.
> Zrób update do 2.2.2.
> I buduj po staremu.
Nikt nie mowi ze masz siasc i go zrobic. Ja do niego podszedlem tak jak
porponujesz i bum, mnie pokonalo, szczegolnie linkwoaniem sie biblitek do
libXm.so.3, kiedy njanowsze to motif 2.x
Ja tez pragne przylaczyc sie do prosby o naprawienie motifa.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net