CONFIG_DIR

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 7 Mar 2003, 20:18:44 CET

Dnia pią 7. marca 2003 18:44, Witold Filipczyk napisał:
> Ponieważ do wypuszczenia Ac jest jeszcze dużo czasu postanowiłem
> zakończyć sprawę CONFIG_DIR, tzn., żeby CONFIG_DIR był w każdym
> pakiecie, który zapisuje konfigurację.
>
> Gdyby ktoś wygenerował listę pakietów, w których tego CONFIG_DIRa
> trzeba zrobić, to byłoby nieźle.

Ja naprawde nie chcę, abyś moją odpowiedź poczytał za złośliwość ale
skończ proszę z masówkami i rób to w sposób nastepujący:
- weż pierwszy lepszy pakiet, który Twoim zdaniem wymaga takiej korekty
(najlepiej taki, którego sam uzywasz - to najlepsza gwarancja, że zrobisz
to dobrze);
- zmierz sie z nim i _zrób_to_do_końca_ - zbuduj przetestuj i commitnij
_dopiero_wtedy_gdy_będziesz_pewien_że_działa_;
- _potem_dopiero_weź_się_za_następny_.
Cóż z tego, że wywaliłeś wszystkie "two lines with define" świata, podczas
gdy inni musieli za Tobą poprawiać? Tutaj nie o ilość ale jakość chodzi
oraz o to, żeby nikomu nie przysparzać dodatkowej pracy.

Pozdrawiam

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl