cvs i pseudo wrzucanie zrodel

Pią, 7 Mar 2003, 21:26:07 CET

On Fri, 7 Mar 2003, Robert J. Wozny wrote:

> tomek... a nie jest przypadkiem tak... ze gotar wylecial z kontami ldp ?

To jest w pewnym sensie właściwy trop. Wszystko dlatego, że gotar nie miał
wogóle wpisów w users które uzywałem do generoewia cvspasswd.
W identyczny sposób mogło się "dostać" jeszcze kilku innym osobom (będę
musiał sprawdzić komu jeszcze ..).
Poprawione przynajmneij to.
Do gotara: uzupełnij dane w CVSROOT/users.