ipchains i iptables

Adam Osuchowski adwol w polsl.gliwice.pl
Sob, 8 Mar 2003, 02:45:36 CET

Paweł Gołaszewski wrote:
> A ja myślę, że to obsoletes jest błędem. Można mieć i iptables i ipchains,
> ładując odpowiednie moduły...

Nie dalej jak rok temu byla identyczna dyskusja na ten temat i padly glosy,
ze w produkcyjnym systemie istnienie naraz jednego i drugiego jest bez sensu,
a dla celow eksperymentalnych nalezy sobie samemu przebudowac pakiety.
Dlatego tez, nie probowalem nawet proponowac takiej opcji, mimo ze w/g
mnie faktycznie bylaby najlepsza.

--
##  Adam Osuchowski   adwol w polsl.gliwice.pl, adwol w silesia.linux.org.pl
##  Silesian University of Technology, Computer Centre   Gliwice, Poland