SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Sob, 8 Mar 2003, 10:17:07 CET

On Fri, Mar 07, 2003 at 11:37:23PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> O! To zasada, ze kto zepsul, ten naprawia juz nie obowiazuje ?

Nie, już nie obowiązuje.  (To jest chyba pochodna prawa Pascala
znanego z podwórkowej piłki.)
Czy zgodziłbyś się, żeby w polityce, gospodarce, whatever obowiązywała
zasada "kto popsuł, niech naprawia"?

Nadrzędną zasadą PLD jest: developer robi to, co mu jest potrzebne lub na co
ma ochotę.

Openmotif nie jest mi potrzebny i przez najbliższe 2 tygodnie nie będę miał
ochoty się nim zająć.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.gazeta.pl>