doomlegacy STBR

Sob, 8 Mar 2003, 20:36:28 CET

> Teraz sugeruję, żeby spróbować z doomlegacy-nocmap.patch :)
> U mnie działało w 8bpp lub <= 800x600.
> To drugie nie bardzo wiem dlaczego.

Troche lepiej: pojawia sie na chwile okienko dooma, po czym dostaje sigsegv:

:  Mar  8 2003                   Doom LEGACY v1.40
: 18:27:09
: DOOM 2: Hell on Earth
: Z_Init: Init zone memory allocation daemon.
: system memory 376Mb free 199Mb
: 20 megabytes requested for Z_Init.
: W_Init: Init WADfiles.
: Added file /usr/X11R6/share/doomlegacy/doom2.wad (2956 lumps)
: Added file /usr/X11R6/share/doomlegacy/legacy.dat (80 lumps)
: ===========================================================================
:                             Do not distribute!
:          Please report software piracy to the SPA: 1-800-388-PIR8
: ===========================================================================
: I_StartupTimer...
: I_StartupGraphics...
: Using XFree86-VidModeExtension Version 2.1
: Using MITSHM extension
: Was able to kill my old shared memory
: HU_Init: Setting up heads up display.
: Segmentation fault

Wlasnie sprawdzilem: ten sam efekt daje stara (niepoprawiona) wersja w 8bpp.
Zaleznosci od rozdzielczosci nie stwierdzilem. Ale ponizej 800x600 nie
probowalem.

  phone (48)(58) 347 14 61