http://wishlist.pld-linux.org/

Sob, 8 Mar 2003, 22:12:01 CET

On Sat, 8 Mar 2003, Witold Filipczyk wrote:

> TWA to jest skrót od Twoja Wybujała Ambicja, czy coś innego?

Towarzystwo Wzajemnej Adoracji.

> Ogólnie, coś mi tam nie styka za bardzo, ale proszę o wyrozumiałość.

Newer majnd ..
Po dorobieniu dodawania zgłoszeń o pakietach jakich nie ma w repo mogłoby
IMHO to być w głownym BTS. Poprostu nie ma sensu trzymać tego w osobnych
bazach i obsługiwać osobnym frontendem. Inne zreczy o ile jeszcze by sie
trafiły np. zgłoczenia produkowane z builderów co do tego co się ni
przebudowały też mogłyby być intergowane w jednym BTS.