O BTS i 2 feature requests.

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Nie, 9 Mar 2003, 12:34:30 CET

Dnia Sun, 9 Mar 2003 12:19:43 +0100 Piotr Szymański <djurban w averne.net>
napisał:

> Hi,
> Chcialem zglosic dwa feature requesty na BTS i tak sobie patrze na new
> ticket do webmina, wybor wersji...
> Czy tylko mi sie zdaje czy to celowo sa tam archaiczne wersje w Choose
> Version (wersje 0.9, podczas kiedy w head jest 1.070)?

ZTCW BTS opiera się na pobieraniu pakietów z katalogu z RPMami i
wyciąganiu z nich informacji o wersji - starczy napisać na podstawie
tego co znajduje skypt ktory bedzie parsowal (i za kazdym razem
wczesniej cvs up robil) spece zamiast *.rpm i powinno ładnie wersje z
HEAD widac (i nie, nie zrobie tego prawdopodobnie, gdyz nigdy czegos
podobnego w *sh nie robilem i nawet nie wiem jakby sie za to zabrac,).
Prawde mowiac w tej chwili przy ilosci branchy na Ra w BTS'ie nawet nie
mam zielonego pojecia gdzie by jakiegokolwiek buga zglosic....

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś