cvs-nserver

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 10 Mar 2003, 00:11:16 CET

Musiałem w domu zamienić cvs-pserver na cvs-nserver-* (cvs-nserver-client
jest w konflikcie z cvs-pserverem).

Pierwsza rzecz to to, o czym pisał kloczek - cvschkpw działa tylko
z roota (powód: używa initgroups()).
Chyba można dodać łatę, żeby przy getuid()!=0 nie używał initgroups(),
tylko zadowolił się setgid()em?

Druga to to, że u siebie też mam SIGSEGV po próbie odczytu wielu
katalogów (zaimportowałem sobie applnk do repozytorium), więc mam jak to
śledzić.

I pytanie - czy rozróżnienie użytkowników cvs/cvsadmin ma jakieś znaczenie
poza uniemożliwieniem zwykłym użytkownikom cvs zapisu do CVSROOT?