galeon z RA-branch się nie buduje.

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 10 Mar 2003, 12:51:54 CET

On Mon, 10 Mar 2003, Jarosław Kamper wrote:

> To dlaczego:
> 1. Nie ma takiego BR

Niedopatrzenie.

> 2. Nie ma, przy takim galeonie, jej w Ra ?

Czego nie ma? mozilli 1.0.2??
KJM, dlaczego? Powinno kołkiem leżeć w updates/security !

Ręce mi opadają...
Czy można prosić o łaskawe wyjaśnienie tego stanu rzeczy?? Było jak chłop
krowie na rowie napisane co wysyłać, w jakiej kolejności, z jakich
tagów... widziałem że chyba nawet wszystko przez buildery przeszło... (nie
mam nerwów już zaglądać do test...)

Co jest KJM!??!

> Paweł, zajrzysz do SOURCES/sources_client.tar ?

Nie w najbliższych dniach - wracam po 1.5 tygodnia choroby do pracy i...
nie wiem jak się ze wszystkim obrobię...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...