Ot ciekawostka...

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 10 Mar 2003, 14:58:59 CET

On Sunday 09 of March 2003 16:40, Michał Margula wrote:
> Hej!
>
> Znajomy kiedyś miał coś takiego (też na 2.4.19) kiedy pingował wp. Ja mam
> teraz:
>
> PING 127.0.0.1 (127.0.0.1) from 127.0.0.1 : 56(84) bytes of data.
> ping: sendmsg: Operation not permitted
> ping: sendmsg: Operation not permitted
> ping: sendmsg: Operation not permitted
> ping: sendmsg: Operation not permitted
> ping: sendmsg: Operation not permitted
>
> O co chodzi?

firewall reload i wszystko wraca do normy. Jest to jakiś problem z netfiltrem
w tym jajku (też to mam u siebie na serwerze), np. nmap mi się na czymś takim
wywala (odpalany z roota!), albo po postawieniu tunelu ipv6 muszę zreloadować
firewalla bo w przeciwnym razie wszystkie operacje na ipv6 kończą się właśnie
takim komunikatem. Jak buggins skończy swoje nowe jajko 2.4, to się przerzucę
może błąd zniknie.