Polozenie motifa.

Pon, 10 Mar 2003, 17:54:30 CET

On Mon, 10 Mar 2003, wrobell wrote:

> Były podawane argumenty za pozostawieniem X-ów w /usr/X11R6. O ile pamiętam,
> to się do nich nie ustosunkowałeś. Proszę przejrzeć archiwum listy.

Nawet jeżeli były to widząc jak to działa przypuszczam, że są one
nietrafione (nie mogę znaleźć tego listu .. w razie czego prośba o
przemyszkowanie co istotniejszych kawałków).
Chodzi o to, że widząc jak to działa nie widze niczego co miałoby
pzreszkadzać w takim podejściu (przy zrobieniu tego w odpowiedni sposóbh
oczywiście .. taki który pozwoli działać w takim środowisku programom
które były budowane z prefiksem /usr/X11R6 co jest możliwe do zrobienie w
bardzo prosty sposób :)