mozilla-mailnews z ra-updates nie działa.

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 11 Mar 2003, 00:03:25 CET

On Mon, 10 Mar 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:
> Tj. otwierasz nowe okienko klikając na temat maila? Bo czytanie za
> pomocą tego badziewia pod listą maili to i u mnie działa, natomiast
> okienko za cholere nie chce się otworzyć. A z 1.0 żadnych takich
> problemów nie mam.

U mnie ładnie działa.

> PS. kiedy będzie 1.2.1 w ra-updates?

Zobaczymy.

Jak znajdę wenę (i przede wszystkim czas) to popróbuję co i jak
przebudować. Ale do general mogłoby to wejść.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...