%post w openoffice.spec

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 12 Mar 2003, 10:38:17 CET

W liście z ?ro, 12-03-2003, godz. 09:14, Rafal Cygnarowski pisze:
> co to tak w zasadzie ma robic?
> moje podejrzenia budzi przede wszystkim uzycie tutaj $LC_MESSAGES to
> jest IMHO na 99% bledogenne..., a nie zauwazylem pozytywnego wplywu na
> stosowany jezyk GUI.
hm... to jak najbardziej ma wplyw, tyle, ze $LC_MESSAGES jest baaardzo
zadko ustawiane i tu jest babol

> Co do samego GUI, to udalo mi sie odpalic wersje polska, z jakimis
> problemami z czcionkami (ale to bedzie na 70% wina mojej Alpha
> konfiguracji). Wykasowalem cala konfiguracje OO jaka mialem (lacznie z
> .sversion itp). Potem /usr/lib/openoffice/setup i instalacja lokalna -
> dziala (caly czas na build z rel. 0.81).
czcionki sobie troche poprawilem jest ok.
gdy jest zmieniany poprawnie instdb.ins (ja poprostu zrobilem
s/en-US/pl-PL) to PLD-owskie skrypty tez ladnie sobie radza.

Pistalem wczesniej, ze nie dziala mi sprawdzanie pisowni - nie wiem,
gdzie byl blad, ale teraz dziala mi wlasciwie.

pozdrawiam,
pascalek
--
Rafal Cygnarowski