[STBR] popa3d

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 11 Mar 2003, 01:02:35 CET

On Tue, 11 Mar 2003, Michał J. Podyma wrote:
> czemu zle ???

Bo wydaje mi się, że vpopmail może być _obok_ normalnego pop-a.

Kto tutaj używa vpop-a i może się wypowiedzieć jak to do końca działa.

> oki, ale nie lapie czemu juzer nie moglby sie nazywac vpopmail ;)

Mógłby... przy założeniu że się mylę w poprzednim zdaniu.

Inaczej user powinien się nazywać pop3 czy jakoś podobnie.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...