rc-scripts i ext2

Wto, 11 Mar 2003, 12:25:40 CET

Otóż od jakiegoś czasu fsck do ext2 ma taką włsność, że neico grubsze
błędy jest w satanie naprawić bez asysty. Przy tych nieco poważniejszych
błędach jedyne co występuje tutaj to to, że po ich usunięciu jest wymagany
restart.
Nie sparwdzałem tego jeszcze ale przypuszczam, ze takie wyjście z pełnym
naprawieniem systemu plikowego jest sygnalizowane innym kodem wyjścia
różnym od zrera niż keidy np. kiedy niemożna znaleść superrbloku wolumenu.
Wydaje mi się, ze możnaby dodać obsługę tego konkretnego przypadku kiedy
nastąpi tego typu wyjście z pełnym naprawieniem błędu ale z koniecznoscią
restartu po to żeby wykonać automatycznie potzrebny restart całości.

koments ?