podpięcie SC pod VT innego Linuxa

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 11 Mar 2003, 15:51:07 CET

On Tue, Mar 11, 2003 at 03:43:21PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> A to juz nie wiem. Mnie rozwiaznie z minicomem dziala.
Niestety terminal emulowany przez minicoma jest dużo gorszy niż to co
daje TERM=linux i w większości przypadków zupełnie niepotrzebny (po co
emulować terminal na pełnosprawnym terminalu?).

To co trzeba i tak jak trzeba robił programik "cu" z pakietu UUCP. Ale
teraz nie mamy w PLD UUCP (między innymi dlatego, że ktoś kiedyś porozwalał
uprawnienia do /dev/ttyS* zamieniając używaną od wieków do tego celu
grupę uucp na coś innego). Zresztą poza "cu" nic mi z UUCP potrzebne nie
jest, więc chętnie bym dorwał jakiś prosty odpowiednik nie związany
z UUCP.

> I to nie tylko na konsoli a i przez ssh (a dalej siedzi sobie np
> routerek).
Ja odpalam zwykle pod screenem, żeby mieć możliwość wyłapania oopsów
z tak podpiętych serwerów.

Pozdrowienia,
	Jacek