postgresql 7.3 dla Ra (pack?)

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 13 Mar 2003, 11:58:20 CET

On Thu, Mar 13, 2003 at 11:45:54AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Oczywiście.

> Tyle, że ludzie tego używają. I jest dosyć istotne, żeby to nie było
> dziurawe....

Oczywiście... ale czasami trzeba się zastanowić co przysporzy więcej
roboty. Wydanie nowej wersji dystrybucji czy utrzymywanie wersji, która
jest już dosyć mocno przestarzała? Oczywiście ludzie tego używają, ale
też powinni być świadomi konsekwencji... Nie moja to sprawa, to fakt.
Chciałem tylko, nim zacznie się jatka z postgresql-em, żebyśmy ocenili
czy nie lepiej skupić się nad nową wersją i czy dla ludzi używających Ra
zrobienie nowej właśnie wersji nie będzie korzystniejsze.

Obecnie dzieje się tak, że pojawiają się jakieś ra-packi, cieciwa packi,
teraz propozycja postgresql-a pack-a... :-) Wielu z nas się w tym gubi. :-)

> Rób, poprawiaj, testuj... kto ci zabrania? :)
Ano robię to przecież...

    wrobell <wrobell w ite.pl>