postgresql 7.3 dla Ra (pack?)

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 13 Mar 2003, 12:18:33 CET

On Thu, Mar 13, 2003 at 12:04:25PM +0100, Tomek Orzechowski wrote:

> Chodzi ci o 1.1 (czy jak to zostanie ponumerowane) czy o 2.0 ?

Numer wersji nie ma znaczenia, ponieważ i tak nie wiadomo co ma być w
w/w wersjach. O ile mi wiadomo, to cele nie zostały określone. :-)

Odkąd mamy nest, to IMHO, wydawanie kolejnych wersji stabilnych jest
realne w odstępach półrocznych a nawet kwartalnych jeśli dobrze będą
określane cele, które mają być osiągane.

Powyższe z naciskiem na _imho_, ponieważ to nie moja działka. :-]]

Ot, taka opinia faceta, który z nest powstał i w nest się obrócił. ;-)

    wrobell <wrobell w ite.pl>