XFree86-driver-nvidia is needed by quake-1.06-1

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 14 Mar 2003, 14:21:28 CET

W liście z pi?, 14-03-2003, godz. 13:00, Michał Kaps pisze:
> Nie, chodzi o to ze potrzebny jest jakis XFree86-driver. Jezeli ktos ma jakis
> pomysl jak to uogolnic to byloby fajnie.
ze tak pozwole sobie zapytac: a pokiego czorta w ogole req
XFree86-driver? Czy dajmy na to mozilla cos takiego potrzebuje? TAK. A
czy ma w req? NIE. Wiec jesli nie ma wymagania co do specyficznego
driver-a to wg mnie wyciac ta glupia zaleznosc w 3diably...
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl