ftp.nest.pld.org.pl + ke 3.1.1

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 14 Mar 2003, 16:51:14 CET

On Fri, 14 Mar 2003, Bartosz Taudul wrote:
> Łotewer. Po prostu idiotyczna wydaje mi się polityka twórców KDE, którzy
> nakładają jakieś głupie ograniczenia na kod na GPL-u.

Mają prawo to zrobić.
Jeżeli nie zgadzasz się z ich policy (które mi też średnio się podoba) to
cały czas masz dostęp do wersji źródłowych finalnych wersji. I GPL nie
łamiesz. Jeżeli chcesz mieć dostęp do nich wcześniej, trochę przed
wydaniem, etc, etc to musisz się zgodzić.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...