PROBLEM: cvs i puchnięcie (znowu)

Pią, 14 Mar 2003, 17:17:24 CET

> michal.. spokojnie... to bylo juz dawno temu mowione - nawet
> proponowane bylo inne rozwiazanie - ale jak to zwykle bywa nie
> uzyskalo ono poparcia 8=/

A ja czytalem na ten temat w wypowiedzi kloczka: "zrobcie to sie zobaczy".

Nie dziwie sie brakowi jego poparcia kloczka, bo po co ma sobie dokladac
roboty skoro jest urobiony po rzesy.

Jak ktos ma zasoby czas i umie - niech sie zglosi, pewnie mu ktos pomoze.
Tylko to wymaga duuuzych zasobow.

  phone (48)(58) 347 14 61