PROBLEM: cvs i puchnięcie (znowu)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 15 Mar 2003, 15:46:32 CET

On Fri, Mar 14, 2003 at 10:35:30PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> CVS nie powinien szastać pamiecia na lewo i prawo.
> Szastanei pamiecuią na lewo i prawo tylko dlatrgo że zwykle serwuje się
> małe pliki to jestnakl nie jest wytłumacznie tego.

CVS nie szasta pamięcią na lewo i prawo tylko próbuje jak najkrócej
lockować katalog ze źródłami. Dlatego czyta go sobie do pamięci a potem
wysyła do usera.

> Po za tym mi akurat nie musisz mi pisać tego o czym napisałeś.

Cokolwiek.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h