PROBLEM: cvs i puchnięcie (znowu)

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Nie, 16 Mar 2003, 22:01:21 CET

Robert J. Wozny wrote:

> co dla mnie implikuje, iz cvs nie jest zbyt efektywnym miejscem
> przetrzymywania *.tar.gz czy innych takich duzych rzeczy.

Dodałbym do tego jeszcz brak regeta. Po każdym zerwaniu transmisji
trzeba od nowa. Bez sensu.

bart
--
"Víte, jaký je rozdíl mezi jablkama a Win98? No jablka padají jenom na podzim."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/