wrrr.

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 17 Mar 2003, 17:06:46 CET

On Mon, 17 Mar 2003, Michał J. Podyma wrote:
> coz poradzisz jak nie dziala to nie dziala, awarie sie zdarzaja, jedyne
> sesnowe pytanie jakie sie nasuwa kiedy zostanie usunieta ??, a
> komentowanie tego jak juz mowilem niewiele zmieni

To ja skomentuje, jako osoba stojąca z boku i obserwująca całość.

PG ma problemy, powiedzmy sprzętowe... I zdarza sie po prostu, że całość
pada. Ostatnio nawet coraz częściej. Sytuacja ma szansę radykalnie się
zmienić, bo planowane są poważne zakupy sprzętowe. I to całkiem sensowne.
Tyle, że w najbliższych dniach zacznie się użytkowanie wypożyczonego do
testów sprzętu. I mogą się zdażać przerwy po prostu...

A takie gadanie jak djurbana... nie powiem co można sobie znim zrobić.
Frustracje lepiej wyładowywać na jakiejś co krwawszej grze :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...