PROBLEM: cvs i puchni

Pon, 17 Mar 2003, 19:46:39 CET

On Mon, 17 Mar 2003, Mariusz Mazur wrote:

> Oj coś ja widzę, że tylko roboty przez to ludziom dodasz... no ale.

Raczje tak :)
Wszyzcy są już do tego przyzwyczajeni.
Prędzej zrobiłbym coś innego dla tych co nei chcą ciągnać z repo tarów.
Chodzi mianowicie o opcję która na rządanie zamiast ciagnać plik z repo
czy z pod URL-a w Source ciagfnełaby z katalogu na ftp.
Taka zmiana byłaby kompletnie przeźroczysta dla reszty osdób które chcą
tego używać tak jak obecnie.
Zrobienie tego na pewno pokaże tak czy inaczej to że zysk w sumie nie
będzi na tyle duży żeby można było powidzieć sobie że jest "odczuwalny" :)

kloczek
PS. Od razu mówie że nie mam obecnie miejsca na postawienei takiego ftp.
Także ktoś inny musiałby zająć się konserwacja tego.