mozilla 1.3

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 17 Mar 2003, 20:26:01 CET

On Mon, Mar 17, 2003 at 11:44:55AM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> On/Dnia Mon, Mar 17, 2003 at 11:18:37AM +0100, Jakub Bogusz wrote/napisał(a)
> SOA#1, Nest.

A SOA#1 dopiero po uaktualnieniu nss (już bez rekompilacji mozilli).
Dodam R+BR.

Skoro już przy mozilli jesteśmy - czy jest jakaś lekka obudowa na gecko
z nowych mozilli (najlepiej na gtk2)?
Jest phoenix (nie mamy w PLD), ale on IIRC też jest na XUL?

Projekty skipstone i light wyglądają już na martwe - nic się z nimi nie
dzieje od wydania mozilli 1.0, do 1.2.1 jakoś dało się je poprawiać,
teraz już API mozilli pozmieniało się za bardzo. Poza tym są tylko na
gtk1.