rpm 4.1

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 18 Mar 2003, 01:13:33 CET

On Mon, Mar 17, 2003 at 11:12:04PM +0100, Artur Flinta wrote:

> Standardowo pomagało kasowanie wszystkiego w /var/lib/rpm za
> wyjątkiem Packages i rpm --rebuilddb, jest też wersja, że wystarczy
> skasować /var/lib/rpm/__* i rebuilddb.
> A jak nie to ja się nie znam ;)

To nie ten problem - ww. miało pomagać na deadlocki.
Niedawno robiłem --rebuilddb (kilka dni temu, po przejściu na rpm-a
kompilowanego z db 4.1.25), a teraz średnio co trzecie rpm -e dostaję
komunikat jak wyżej (rozmiar różni się nieco, ale zawsze w okolicach
125xxx); wbrew temu, co sądziłem z pół godziny temu, nie tylko przy
usuwaniu pakietów powielających Provides.