PROBLEM: cvs i puchni

Wto, 18 Mar 2003, 01:08:06 CET

On Mon, 17 Mar 2003, Marcin Bohosiewicz wrote:

> 240GB danych -> ~3500 PLN (Adaptec 2400A plus 4x80GB IDE) plus VAT.
> Wyliczenie jest proste - kto z "usprawniaczy" cvsa wylozy kaske? ;P

Je .. jak weźmiesz protegowany storage o tej pojemności to wyjdzie Ci
kilkadziesiąt tysięcy złotych (dysk EMC nawet IDE do ich macierzy
korztuje parę K$, podobnie jest z HP czy Sunem :).
Przynajmniej ja nie zamierzam za czesto korzystać z backupu jeżeli mogę :)
Fakt, że tym wypadku odtworzyć zawartość bedzie łatwo na podstawie
zawartości repo czyli nie trzeba podnosić za mocno tu poprzeczki :)