mysql

Wto, 18 Mar 2003, 01:20:33 CET

On Mon, 17 Mar 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]

> Czyli zanosi sie, ze "najczystszym" rozwiazaniem byloby wolanie
> "rpm --noscripts" i potem osobne wykonywanie skryptow w poldku ?

Ja bym to raczje zrobił inaczje. Poldek ma opcje geedy która służy do
grupowania pakietów. W nowym rpm-ie jest --repackage czyli coś co pozwala
zrobić pakeit z tego co jest w systemie p oto żeby w razie czego z tego
pakeitu mozńa było zrobić cosfnięcie zmiany. W bardzo bezpiecznej wersji
upgradeu mozńaby używać --repackage i jezlei pojawiłby się jakikolwiek
błąd w trakcie upgradeu grupy to całóść porcji możnaby w ten psosób
cofnąć.