PROBLEM: cvs i puchni

Robert J. Wozny speedy w pld-ppc.org
Wto, 18 Mar 2003, 09:11:55 CET

Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:

> To dlaczego uwazasz wystawienie gdzies wlasnorecznie spreparowanych
> snapshotow za problem ?

nie.. nie... nie zrozumiales mnie. po prostu mimo "duzych" "szerokich"
rur do cvs, czasem szybciej u mnie cos sciagnac ze swiata niz z
cvs'u. [i nie chodzi tu o locki... a o to, ze z CVS'u leci dosc wolno
czasem binarne zrodla]

a to jest paranoja.

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt