PROBLEM: cvs i puchnięcie (znowu) - subversion ?

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 18 Mar 2003, 11:49:47 CET

On Mon, Mar 17, 2003 at 07:48:49PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Mon, 17 Mar 2003, Michal Moskal wrote:
> [..]

> Dobra tylko zauważ że tak 98-99% tarów jakie mamy w SOURCES jest tylko w
> jednej wersji :)
> Przy uwzględnieniu tej prawidłowości różnica w sumie jest niemal żadna :)

Ja nie mówię o trzymaniu tarów w subversion. Ani CVS ani SVN się do tego
nie nadaje. Myślę o specach i patchach.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h