PROBLEM: cvs i puchni

Wto, 18 Mar 2003, 15:36:37 CET

On Tue, 18 Mar 2003, Robert J. Wozny wrote:

> nie.. nie... nie zrozumiales mnie. po prostu mimo "duzych" "szerokich"
> rur do cvs, czasem szybciej u mnie cos sciagnac ze swiata niz z
> cvs'u. [i nie chodzi tu o locki... a o to, ze z CVS'u leci dosc wolno
> czasem binarne zrodla]
>
> a to jest paranoja.

Spróbuj pociągnać coś większego z ftp.pg.gda.pl czy nawet z
worek.pld.org.pl czyli z tej samej maszyny na której stoi cvs. Jeżeli
będziesz miał odczuwalne różnice w prędkosci transmisji z cvs.pld i
worek.pld to bardzo chętnie bym się o tym dowiedział zeby to móc jakoś
zdiagnozować. Jezlei tróżżnic nie będzie to będzie dowód na tacy ze winne
są tu rury.