Kasa

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 18 Mar 2003, 19:02:57 CET

Witam ;-)

Tytuł maila dałem dość przewrotnie aby zwrócić Waszą uwagę. Dzisiaj wrzuciłem
2.4.20 by Cięciwa i chodzi doskonale. Z poprzednim były problemy. Mój
współpracownik (prawa ręka szefa) jest tak zadowolony, że stwierdził czemu by
nie dać czegoś w zamian za to, że jednak nasza firma w części internetowej
bazuje na Linuksie, a dokładniej na PLD.

Pierwsze co przyszło do głowy to przelać kasę chociażby takiemu Cięciwie czy
Dżimiemu, ale to może zdrzaźnić innych, których wkład jest nie mniejszy w
PLD. Od razu zastrzegam, że nie chodzi tu o jakieś olbrzymie sumy.

W związku z tym zapytam tak - na co można przeznaczyć te parę zł? Może PLD
potrzebuje jakąś domenę, albo dwie? Albo potrzebne są jakieś zasoby sieciowe,
które w miarę skromnych możliwości można zaoferować?

Powiedzcie co o tym myślicie.

Pozdrawiam

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)