Kasa

Wto, 18 Mar 2003, 19:13:37 CET

On Tue, 18 Mar 2003, Michał Margula wrote:

> [...]
>
> Tytuł maila dałem dość przewrotnie aby zwrócić Waszą uwagę. Dzisiaj wrzuciłem
> 2.4.20 by Cięciwa i chodzi doskonale. Z poprzednim były problemy. Mój
> współpracownik (prawa ręka szefa) jest tak zadowolony, że stwierdził czemu by
> nie dać czegoś w zamian za to, że jednak nasza firma w części internetowej
> bazuje na Linuksie, a dokładniej na PLD.
>
> Pierwsze co przyszło do głowy to przelać kasę chociażby takiemu Cięciwie czy
> Dżimiemu, ale to może zdrzaźnić innych, których wkład jest nie mniejszy w
> PLD. Od razu zastrzegam, że nie chodzi tu o jakieś olbrzymie sumy.

Dlaczego ?
Dawanie pięniedzy nie za chęć bycia, a za to co się robi i że będzie się
to robić to raczej normalna rzecz.

> W związku z tym zapytam tak - na co można przeznaczyć te parę zł? Może PLD
> potrzebuje jakąś domenę, albo dwie? Albo potrzebne są jakieś zasoby sieciowe,
> które w miarę skromnych możliwości można zaoferować?

Jeżeli to miałoby być ogólnie a nie personalnie to może byłob sens
przeznaczyć to na np. zakup kolejnego dysku na ep specjalnie pod zasoby
PLD (choćby jako backup) czy coś koło tego. Marcin w razie czego powinien
mieć orientację co do tego tematu.

Generalnie IMHO jest prawem darczyńcy mieć wolną wolę kogo i za co
obdaruje. W tym wypadku wybierając na kogo czty na co patrzyłbym na to co
może w możliwie prosty sposób wzmocnic to co już istnieje.