cvs -j

Czw, 20 Mar 2003, 17:24:03 CET

> Jak ładnie skopiować zmiany z HEAD do RA-branch? Bo niektóre pakiety
> różnią się jedynie "removed two lines with define" i głupio tak
> ręcznie...

Ja robie tak:

cvs diff -u -r ... -r ... spec.spec >plik
$EDITOR plik i wycinam zmiany w naglowku + ew. w changelogu
cvs up -r RA-branch spec.spec
patch <plik

+ ew. reszta recznie.

Bardzo mi brakuje paru opcji cvs-owego diffa (okreslanie ilosci linii
kontekstu).

Jesli ktos zna prostszy sposob, to tez jestem ciekaw...

  phone (48)(58) 347 14 61