postgresql 7.3 dla Ra (pack?)

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 19 Mar 2003, 09:36:46 CET

On Wed, Mar 19, 2003 at 12:26:00AM +0100, Bartłomiej Ogryczak wrote:

> Ale rezygnacja z security updates dla starszych wersji by
> dokładnie coś takiego znaczyła.

Update do 7.3, IMHO, nie jest li tylko security update. Potrzeba
kupy pracy włożyć by taki upgrade zrobić możliwym. Moim zdaniem
(co, kto zrobi to inna sprawa, ja chciałem tylko to przedyskutować)
wysiłek ten lepiej włożyć w rozwój nowej wersji, ponieważ czasowo
i funkcjonalnie otrzymasz conajmniej to samo. :-P

    wrobell <wrobell w ite.pl>