eggdrop

Śro, 19 Mar 2003, 17:35:17 CET

Dzisiaj poprosili mnie usery coby im doinstalowac coś takiego i przyznam
.. ciut wymiękłem instalująć to co mamy.
Otóż żeby to rzuszyć chcąć załadować jakieś skrypty czy moduły trzeba
naroboć dowiazań w katalogu domowym że przykro. Jest tak dlatego że do
kazda ścieąka do modułów jest brana względem katalogu bierżecoego .. IMHO
bezsens (?) :>
Nawet jeżeli poda się pełną ścieżkę do modułu to jest ot rozumiane tak że
to tego wszytkiwego bezwarunkowo i tak na pocżatku jest doklejany
bi9erżacty katalog z momentu uruchomienia.

Dlaczego w eggdrop.spec stoi/co za głębszy sens się kryje pod:

%build
CFLAGS="%{rpmcflags}"; export CFLAGS
# There is no sense in using configure macro, as the eggdrop makes no use
# of provided settings, or at least of those given with --*dir options
./configure
%{__make} config
%{__make}

Prosiłbym o jakieś wytłumacznie na czym to wszystko ma polegać bo dla mnie
jest to jakieś niepotrzebne gmatwanie tego co może i powinno być proste.