postgresql 7.3 dla Ra (pack?)

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 19 Mar 2003, 18:21:45 CET

wrobell wrote:

> Update do 7.3, IMHO, nie jest li tylko security update.

Owszem. Dla Ra powinien być backport poprawek do 7.2

> Potrzeba
> kupy pracy włożyć by taki upgrade zrobić możliwym. Moim zdaniem
> (co, kto zrobi to inna sprawa, ja chciałem tylko to przedyskutować)
> wysiłek ten lepiej włożyć w rozwój nowej wersji, ponieważ czasowo
> i funkcjonalnie otrzymasz conajmniej to samo. :-P

Nie to samo, trudno oczekiwać od adminów serwerów służących do jakichkolwiek
poważnych komercyjnych zadań, że zapuszą upgrade Ra do Ac. Oczekują raczej
security updates.

bart
--
"Víte, jaký je rozdíl mezi jablkama a Win98? No jablka padají jenom na podzim."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/