kernel 2.2.25

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 19 Mar 2003, 23:17:05 CET

Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Przez chwilę mi się nudziło i stąd:

[...]
> Dla i386 potrzeba zaktualizować -BOOT configa (dodać te opcje które
> zostały dodane np. w i586.configu) bo się nie buduje.
>
> Nie wiem czy ów kernel działa (to jest to co było w cvsie by dzimi
> tylko, że zupdateowane do 2.2.25).

Co tak późno? :) A tak poważnie, to dzięki, bo już zacząłem wszystko
sciągać, aby samemu kompilować. Jak tylko sprawdzę to dam znać. Chodzi
mi głównie o nowy sterownik 8139too, bo na tym z 2.2.22 moja karta nie
chciała działać i musiałem przejść na 2.4. Jak będzie działać, to b.
chętnie wróce do 2.2 ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com