kernel 2.2.25

Czw, 20 Mar 2003, 00:32:38 CET

On/Dnia Thu, Mar 20, 2003 at 12:32:37AM +0100, Robert Grabowski wrote/napisał(a)

Generalnie wolę 2.4 ;)

>    Kernel działa, ale moja sieciówka nie, czyli zostane przy 2.4 :(
Dobrze, że działa - i386 też już się buduje (i leży rpm w test).

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux