pine-smime

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 20 Mar 2003, 09:49:20 CET

On Wed, 19 Mar 2003, Lukasz Trabinski wrote:
> Moze sie komus przyda i zaoszczedzi troche czasu... Udalo mi sie zmusic
> nowego pine (CVS 4.53) do poprawnej pracy z S/MIME.
> (pine-smime-20030115.patch). Rozwiazanie jest banalne, warunkiem
> koniecznym do dzialania, jest utowrzenie nawet pustego (jezeli nie
> chcemu korzystac z "dobrodziejstwa" smime) katalogu ~/.pine-smime. Byc
> moze odkrylem przyslowiowa Ameryke w konserwach, ale bez tego katalogu
> otrzymujemy co i raz sig11 (patch jest napisany do d.... - tu blues masz
> calkowita racje).

Dlatego go wyp.... wywaliłem...

W zasadzie to patch jest do przerobienia, bo przydałoby się to
rozwiązanie. Ktoś tutaj ostatnio się deklarował na poprawianie pine pod
kątem home_etc, to przy okazji mógłby ten patch przegrzebać, żeby tworzył
katalog w home_etc, jeżeli nie istnieje :)

BTW - to już wiem czemu mi się wywalał pine z tym patchem... ech...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...