RA-branch_general

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 22 Mar 2003, 18:20:25 CET

On Sat, 22 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> ile razy można powtarzać zeby nie używać nazwy kolejnego brancha w
> sytuacji keidy spokojnie moze być użyty RA-branch ? Po KDE widze teraz
> podobne ruchy na glib2.

Ale spokojnie.
Idea była taka, że do security przygotowywany jest kde 3.0.5a, który był
na RA-branch. Natomiast do general miał lecieć 3.1. Równolegle.
Jak mi wytłumaczyć jak to razem zrobić na jednym branchu to cię ozłocę...

Pomimo tego, że adgor siedział nad 3.0.5a (wcześniej ja też trochę) nie
udało się doprowadzić do budowania _całego_ 3.0.5a

Także spokojnie nie mógł być użyty RA-branch.

A glib2 jest potrzebny do arts.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...