%{perl_*lib}/XML/SAX/ParserDetails.ini

Pią, 21 Mar 2003, 10:35:23 CET

> Co to za plik i jak go traktować? Znalazłem taki błąd:
>
> Sam plik należy do perl-XML-SAX i nie jest oznaczony jako %config czy
> %ghost.
> Z kolei w %post/%preun pakietu perl-XML-LibXML-SAX
> (perl-XML-LibXML.spec) jest on regenerowany (zresztą z użyciem
> aktualnego umask, przez co może być niedostępny dla użytkowników).

Na pewno tak byc nie powinno.
%config raczej tu odpada, bo plik powinien znikac przy wuinstalowywaniu
pakietu.
%ghost wymagalby dodania %post/%preun, ktore ewentualnie utworza plik oraz
zweryfikuja prawa dostepu.

Ja sie nie podejmuje tego poprawic, bo nie mam pojecia, kto, co i kiedy
powinien do tego pliku zapisywac. Byc moze nie tylko perl-XML-LibXML-SAX
powinien miec takie jak obecnie %post/%preun ...

A moze to co jest w perl-XML-LibXML-SAX nie jest OK ? Z jakichs powodow
niektore pakiety nie chca sie budowac w obecnosci perl-XML-LibXML-SAX
(zawodza testy) ...

Jest tu jakis specjalista od XML + perl ?

  phone (48)(58) 347 14 61